It's bin a while crocodile

HEJ KÄRA BLOGG känns som år och dar sedan jag skrev i dig.

Nej tillbaka till verkligheten.

Jag är så trött att huvvet snart far i tangentbordet och det blir buggar i hela datorn och allt
förmodligen går i sönder. Jag har foto för tillfället och redigerar. Måste bara säga att fotografera i studio
är så jävla roligt! Man känner sig så proffessionell, så SERIÖS. Det vill säga att det blir lätt att man springer
runt bland skolans tråkiga miljöer och tar meningslösa och uttryckslösa bilder och det blir liksom en fjantsoppa
av allt.

Här en bild tagen av min skickliga vän, och redigerad av mitt skickliga jag blink blink



ikväll lagar jag kyckling as allways

farväl!

Kommentarer
Detta skrev Elin

fin tjej!

2010-04-22 @ 16:38:04
URL: http://krapniknil.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0