SORG

Jag kan inte låta bli att nästintill böla högt när jag läser alla bloggar om mammor som dött i
cancer och lämnat efter sig man och ett litet barn. Så otroligt sorgligt. Här sitter jag och halvt
tycker synd om mig för jag har mensvärk och är tätt i skallen av förkylning, så läser man om
cancder-drabbade. Usch, det är för hemskt...

Cancer är en riktigt äcklig amöba som tar så ofantligt många liv, särskilt mammor av någon
dum anledning!

Att ta vara på livets guldkorn och fina, speciella ögonblick o stunder är något jag ska fortsätta med.
Att försöka njuta när man kan!

Nyligen dog Anna, efter att fått aggresiv bröstcancer. Hon lämnade efter sig sitt barn Tilda, och Tildas
pappa Henrik.


Kommentarer
Detta skrev elin

Hej, nu öppnar jag bloggen med nya bilder, mera kläder och priser från 5 kr. Besök gärna, tack.

2010-05-12 @ 14:09:46
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0