ku*

idag vankades det flytt innan det inte blev så?

jag får panik har aldrig varit såhär flippad
det luktar f-a-n här inne av någon parfym plus gammal lukt från resväskan å jag får huvudvärk av det
jag ska in i lisas fd lägenhet och hon ska in hos någon som jag inte vet namnet på's lägenhet
och allt ska vara urstädat o fint i min lägenhet tills 1:a oktober annars får ja betala 2 hyror å jag är så jävla pank för jag köper bara t-shirts och trisslotter och en jävla massa naturgodis som kostar typ 130 kr kg så jag får leva på christoffer och det är ju inte så slimmat kanske

min blogg är verkligen en sann motsats till allt
fast
det kanske finns mer flakamak-feta o konstiga där ute
who knows, not me!

PEAAACEEE

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0