FLYTT

igår blev jag o min fina christoffer vänner
felt sooo good å vi åt massa choklad och hyrde film (pineapple express).
den handlade om två majjaräkande killar - köparen o langaren som röker på i stort sett igenom hela filmen
sen bevittnar köparen när en japan blir skjuten i huvudet och sen skjuts det hej vilt o det sprutar blod o de är höga

ganska kul ändå


NU ÄR JAG SÅÅÅ TRÖTT!!
jag och älskling har plockat ur alla mina saker o städat ur nästintill hela min lägenhet
har t.o.m dammsugat i elementet
köpt en ny mopp för att min kombo hade tagit med sig den f.d hem?

sen skulle vi köra allt till bäck och ställa det i simons rum och garaget
bara för att vi inte kan flytta in i den nya lägenheten än lk<bfljflkfnbajs.
så drygt
men gött för nu är det värsta gjort

nu ska jag gå till min älskling framför tv:n eller plugga kanske gör båda i någon sorts ordning

PEEAACCE


 miss ma kajsi:(






Kommentarer
Detta skrev stefan

Skönt att ni är vänner igen.

2009-09-27 @ 20:44:17
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0