ordinary friday

när jag var på coop idag stod det två alkolister bakom mig i kön.
tjejen utav dom pratade högt på grovt sunnemål och verkade lycklig, jag trodde inte de var alkisar förrän jag kände att tjejen stank sprit.

hon lät lycklig för att hon var rak. kanske är det skönt för dom att glömma allt för en sekund.
hon sa(skrek) med ironi "Ja men nu har ja sålt spyhinken och blitt nykterist"
han, han bara stod där och nickade och sa något då o då.
det såg ut som en förståndshandikappad med sin assistent

the thing is,

att jag har det bra. att just mina föräldrar inte är alkolister.
de två har säkert barn någonstans. poor things

PEACE




Kommentarer
Detta skrev stefan

ja, det rä synd om barnen som har alkolister till föräldrar.

2009-10-25 @ 00:25:20
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0