snöjävlastorm.

hi folks

praktik praktik praktik
designar loggor för fullt och jag har fastställt att jag alltid kommer vilja göra det.
idag går jag tidigt för jag har ingen lunch med mig.
att jag inte kan sova mina timmar i sträck det är en sak
och att det snöar och blaskar fkng to much ute det är ett annat mysterium.

från en sak till en anna betydligt mindre sak,
så tittade jag på Morden på ettan igår
guess with who, jo pappsen.
han får mig att tycka om svenska kriminalserier
som är sjukt lugna, innehåller 1,6% skottlossning och noll glad backgrundsmusik.
tur att kjell bergqvist är så apigt bra.

got 2 go

PEAACE







Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0