star war

inleder idag med...

JAG är trött på alla copy-pigs
DO YOUR THING
det gör jag

i helgen stod jag på scen IGEN
jag och stoff åkte från mitt place ca 06.40, plockade upp ida och filla
sen bar det iväg till STORFORS
lång resa men väl framme - det fulaste stället EVER
vi tog en sightseeing runt i det fina samhället och jag tror aldrig jag har sett något så dunkelt.
vi fick nog av att vänta 20 minuter utanför ICA nära på att det skulle öppna,
så att vi lunde gå in och bara se oss omkring.

vi åkte till Kristinehamn istället och stannade till på ett OK.
Ida var bakfull och ville spy, men köpte istället en ciabattabaguett med ceasar och kyckling röra
FINNT IDA

vi hann med mycket i K-hamn

vi skulle finna Macdonken men fann det inte
så Ida ringde Totte som fick visa vägen.
efter det gav totte förslaget att vi skulle ta en titt på K-hamns skärgård

vi åkte även till hagfors och åt de största muffinses och de drack kaffe latte med vanlij

NÅVÄL

jag sjöng ca kl 20.45
kändes SÅDÄR bra efteråt
men jag vet att hela dagen var nåt så kopiöst nervöst

har inga förväntningar på hur det ska gå nu

så later on heavy on

PEEZE






 


Kommentarer
Detta skrev emmeli

jag är trött på alla copy-cats! :( mjao

2009-05-11 @ 09:53:33
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Detta skrev idsko

karlskoga nöten (A)

2009-05-11 @ 12:08:36
URL: http://idiaow.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0