PINA

Nu har jag haft långledigt
Nu är jag väldigt irriterad
På flera stycken

Kanske så irriterad att jag inte vet vad som är rätt längre
Bådar inte gott.

Var så virrig över en sak att jag var tvungen att snacka bort lite av
det med lill-frasse förut. AM I OVERREACTING OR WHAT?
x-tra sensitive i vilket fall
jöbbit
jöbbigare
jöbbigast

i torsdags drack jag öl med 14 tjejer till på elins fina altan
i fredags grillade jag med stoff, filla o ida
i lördags såg jag twilight med bra kvalitet för en gångs skull
igår såg jag I Am Legend med WILLAN SMITH och den var "ledsam och otäck"
och åt godis tredje dan i rad

idag lagade jag kyckling i sås med pasta till herrskapet
svettigt

ikväll blir det ingenting som rimmar på aktivt

god eftermiddag

PEEZE

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0