let it flow?

jo jag drog upp en sak med min one and only för ett tag sen
let it flow, sa jag
att låta det flyta på och lita på varandra.
man kan ju inte göra så mycket mer.
händer något, that's life och vi får ta lite smärta.

men jag tror det här flowet har brutis bigtime nu.
jag sa som jag tycker, gav min åsikt.
kunde inte hålla den inne längre.
ja jag struntade i konsekvenserna totalt helt enkelt,

och se nu hur det blev.
måste det alltid bli såhär?
att vi springer iväg från varandra som att vi aldrig vill se varandra igen.

vem vänder man sig till nu?
datorskärmen eller gömmer man sig under täcket med självsympati.

I have no idéa.

ÅH!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0