Good bye skinny complex

jag har beställt en vit speaking watch från Cheapo finally!
köpte nya brillor i helgen, fick Escada ocean lounge
beställde adidas wct och skosnören.
påfyllt it is.

TILL ER SOM TROR ALLA SKINNY PEOPLE BANTAR

... så vill jag tillägga att ni inte alltid har rätt.
När vikten rasade, fick jag höra efteråt;
"Hon dricker bara ramlösa och äter gröna äpplen"
"Hört att hon knarkar sig så smal"
"ANOREXIA?!"

The thing is,
det finns dem som jäkligt tråkigt nog fått sig problem över sig,
som inte handlar om att banta.
Människor är olika och det pratas ju jämt om denna jämnlikhet eller?
Jag vet flera i min omgivning som alltid varit små och smala,
eller långa och smala. De är helt enkelt byggda så, eller har en förjävla
fettförbränning.

Inte bara överviktiga får höra skit om sin kropp,
även många smala.
Så det kanske är bäst att tänka efter, om det
verkligen är så att den tjejen där har anorexia
eller att hon på bussen är så smal bara för att
hon inte äter något.



over and out

HEDDA







Kommentarer
Detta skrev Anonym

känns som ord från mitt hjärta heddsi. vi är bra du å ja <3

2009-05-21 @ 18:12:58
URL: http://zeromancer.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0