En dagens, tack, och ett bord för en

Ååå skulle precis ta en promenad ut till sopcontainern efter Top model, så
börjar Sex & The city

BRB!


Sådär.

Ensam ikväll. Älskling är i Helsingborg och kommer hem på onsdag.

Har tänkt på en sak.

Vi är inte så lika som vi ofta tycker.
"Åh vi är så lika jag och hon eller han och jag vi har så mycket gemensamt woho"
Nej. Vi gör oss lika varandra. Skulle vi vara så lika varandra och ha så gemensamma intressen
och delade tankar så skulle vi aldrig få ihop det.
Garanterat.
Det har jag märkt!
En kille jag kände som det vibbade emellan, var så lik mig. Trodde jag.

Eller så har han bara totalbytt inställning till livet och valt en ny flickvän som är så olik

mig som man kan bli.

The thing is, kan inte alla bara sluta göra sig till hela tiden och ljuga för sig själva.

DÅ kommer ni utan tvekan hitta era själsfränder, utan att ni är skitlika.

Funkar bäst med lite ogemensamhet, man måste ju ha något att argumentera om.

Let it flooow


peeeze




Kommentarer
Detta skrev Anonym

när kommer du och hälsar på fröken emma?:D

2009-05-23 @ 23:07:31
URL: http://maaajken.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0