DOWN NO MORE!!

Funderar på att sträcka på mig lite och verkligen
göra något med mitt liv. Har bara inte bestämt mig hur,
när och vad jag ska göra det.
Jag har börjat med att sluta spackla mig med foundation 
och kletig mascara. 
Känns, bra.
(Hämtade min adidas WCT på posten igår
och mina blåa skosnören
Det var också, bra.)

För visst är vi down in a hole fyllt med komplex och krav 24/7.
Varje individ är en på 6,5 miljarder, så vem fan bryr sig egentligen om
vad vi har för klädstil eller om vi rakar oss på musen, down there?
Eller vilken rynkkräm vi använder (forskare har t.o.m bevisat att det finns 
inte en enda kräm på burk i världen som tar bort ens en halv rynka)

Vi åldras, blir skrynkliga och sen dör
Det finns ingen mangel eller strykjärn avsedd att platta ut 65-årig skrynkelhud

MIN ÅSIKT!

The Outfield - Your Love

PEEZEEE






Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0