freitag

god efter-lunch tid svennar

idag är det fredag, pengar på freedag det vet vi alla
i alla fall i mitt fall då

inte 100 än men planerat en mat o mys med bejbi ikväll
vill se Cinderella man, men som vanligt hamnar vi nog framför en långfilm på tv4

jo, just for the record så spökar det i min lägenhet
vicky såg två ben, med fötter, utan överkropp
så jäkla rädd för saker jag inte kan kontrollera

världens undergång, you name it

kärlek på baren
lort i haren

inspiration

Bob Hansson, Sveriges bästa poet

PEEZ






Kommentarer
Detta skrev Evelina

Bob Hansson är en man som det behövs fler av.

Säg inte att det spökar i lägenheterna, då vågar inte jag flytta.

:o

2009-03-20 @ 12:51:58
URL: http://duelltre.blogspot.com
Detta skrev hedda

helt rätt

jo det spökar som fan, skiträdd precis hela tiden

men du, skit samma evelilla

2009-03-21 @ 23:26:26

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0