SUMMERTIME UND FUSSBALL

ja nu menar jag tyvärr inte att det är somrig tid på väg, utan så klart sommartid
det kom jag på klockan kvart i 12 imorse, eller snarare ´kvart i ETT
hänger inte med i det där alltså

så nu är klockan egentligen kvart över 10 på kvällen
och när jag ska upp på morronen så går jag egentligen upp kl 6

naturens under
vilken gegga ibland

jag tycker det skulle finnas en och samma tid året runt, i alla fall hemma i svenneland

lite enklare
lite lättare att hålla koll på


sammanfattat min helg och den ser ut såhär

fredag: mat med stoffes familj och sen film heela kvällen
lördag: jag och stoffe åkte ner till säffle och hälsade på familjen, missade modevisningen
förlåt emme-li:(, och sen på kvällen såg jag på fotboll med stoffe, carling o fia hemma hos carling

hejja sverige friskt humör
fyfan vilken skitmatch!

visst de häll nollan mot portugiserna men det var så händelselöst
zlattran skulle varit med alltså.

ha en fet kväll

peeze



Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0