STOP

nu måste jag sluta snora och grina
personer man står nära dör
så är det ju bara eller?

men efter att ha läst en bok av min efter det favoritförfattare,
så tänker jag bara mer på döden

Boken "Hejdå Allihopa" av Conny Palmqvist är helt bottenlöst förtvivlat sorglig
att det är han själv som pratar i boken och att det är han som varit med om det det som händer i boken
gör att det blir ännu mer tragskt

läs den

+


FÖR ATT komma med något positivt så är det jättefint väder ute
hur varmt som helst
kunde inte sitta inne ensam och grina så luften går ur en
så jag gick ut och gick av mig
handlade nyttigt
fick ett överlevnadsinstinktsanfall
sallad är trots allt bättre för hjärtat än panpizza

kanske gör Superhjältar mig på bättre humör

ska se den nu

och snyta mig

jävla sjukdomar




Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0