red hot chill-i

tyckte jag kände av halsont igår
trodde bara det var sådana här jävliga förkylningsblåsor
men nu är halsen sårig som en uppskören köttbit

se det inte allt för bokstavligt

 Jag bara väntar o väntar på att jobb ska dyka upp. Vill verkligen
ha lite kosing nu. Vill gå och köpa hundratals par tygskor. Speciellt
ett par aprikosfärgade jag spanat in. Tygskor är det bästa jag veeet
kan shoppa med öga i timmar och dra på o av på fötterna.

Börjar svettas lite över sommarjobb också.
Fan ta't om jag står utan i sommar.
Inte kul INTE KUL
måste ha cash

cash or clash u know

får någon reda på att red hot ska spela i sverige
under framtida sommaren så HOJTA!

så sugen på piggelin nu för det är ju det enda som är riktigt gött när halsen är sårig
bara pengar som är problemet, agaaain

vad jag scribblar
får gemej

PEEZE!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0