onsdag-en

Min dag?

Lite hej kom och hjälp mig
har haft ont i huvudet sen jag vaknade
det hade mina tre tjejjer också

headache-team fuck nice!

emmeli gick hem hon, det tyckte jag inte om
hoppas du läser och förstår hur jävla fin i håret du är
och hur patetisk o ful hon va som fick dig att grina som en barnrumpa


blir inte glad när inte emmelisan är led-sen


but I've got a DATE


Bio, Kenny Starfighter omg

jag har gammal musik i mobilen
ska nog gå ut och svälja den
gammal musik väcker en
får en att tänka
same old tunes u know



avundsjuk på tjejen
omedvetet har hon det


kisses from holy kenny mothafukka'






Kommentarer
Detta skrev Anonym

ja borde va med i slitz.

omedvetet gjorde du min dag nu smöla.

verkligen <3

2009-03-26 @ 09:59:48
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Detta skrev hedda

du är min tax

en tax lämnar man inte ensam

<3

2009-03-26 @ 10:32:00

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0