hospital and McDonkey

idag följde bejbi med mig in till sjukhuset i karlstad
hälsade på mormor
fick hålla tårarna inne

hon var grå
och ensam
men hon blev så glad när jag kom in med en blomma

ska åka dit snart igen och pyssla om henne
ingen annan gör det uppe på avdelning 34 - hjärt kliniken

hon har inte ens tv!?!?!
blev arg när jag såg det

kanske är logiskt att det inte inte finns
men min mormor ska ha det fint
->för säkert<-
 skulle egentligen träffa lilla syster kajsa som legat på akuten sen igår
men jag var så förvirrad av alla sjuka människor
orkade inte alls
bara prata med mor o far
:(

SEN SÅ...

gjorde vi en McDonalds
hungern fick bestämma
jag menar orka leta käk som är billigare och samtidigt godare inne i storstaden

sen shoppade jag loss lite, vilket var en slags befrielse
FÖR DET ÄR JU SÅÅÅ ROLIIT
handla kläder alltså

peeze homes.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0