everybody dance now

jag drog mig i isen imorse på väg till skolan
och giss vad ont jag har i bakhuvvet

KLANT
8)

Hej i vilket fall.
Idag är jag fortfarande förkyld
Du med?
Gick till skolan ändå
sa till mig själv att "nu går jag hem efter den här lektionen"
stannade kvar så klart
med emmeli så klart
hade inte hon varit i skolan så hade jag nog gått hem tidigare
tvärsäker

By the way ska hon gå modevisning för MUG i morgon och jag tänkte kika med Elin
Hon ska ha pumps på sig
ovant kanske?
Trillar du så trillar jag taxen;)

Jo snöade det i hela Sverige idag tro?
Fan vad besviken jag blev när jag kom ut imorse med mina extra tunnsulade converse
Tygskor och snö går inte ihop
Varför bor jag i Sverige och inte i något torrt land?
Gobiöknen kanske?
Kan man sluta tänka på att inte bli blöt om fötterna
eller att inte behöva pröjsa en vinterjacka varenda år

hög femma på det










Kommentarer
Detta skrev Kan Dee Drawings

Nu finns det populäraste linnet att förboka! Kolla in min blogg och tack för att du var med och röstade! Kramis :)

2009-03-28 @ 15:07:04
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0