borta

alla dör
igår dog mormor
hon stod mig nästan närmare än mamma

de tänkte inte berätta det än
så att jag skulle slippa vara själv när jag fick reda på det
istället fick jag reda på dte när jag skulle be pappa om numret till sjukanmälan
10 minuter efter att jag vaknat
nu är jag så ensam man kan bli

10 mil hemifrån i en lägenhet som inte förtjänar priset
i sunne
sist någon nära mig dog
var jag 60 mil härifrån
kan jag aldrig få vara hemma när det händer?
va?

nu finns bara morfar kvar
fan ta Gud om han tar honom ifrån mig också

idag är ingen bra dag

ingen bra dag

*

Kommentarer
Detta skrev n..elin

<3

2009-03-31 @ 21:08:48
URL: http://krapniknil.blogg.se/
Detta skrev Anonym

Men gud.. Beklagar verkligen!:( Jag finns här honeyponey

2009-03-31 @ 22:37:50

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0