stort hurra bigtime

grattis Sverige på nationaldagen
grattis philip på 19-årsdagen
grattis Emma och Christoffer på 6 månadersdagen

och grattis svenska landslaget till förlusten mot rödvitt!

mm, nu sitter jag hos mor och far av personliga skäl
både varit bra och lonely
men utan min livskamrat, min älskade, på våran halvårsdag
känns, bittert

fast nu är det så och det måste vara så, av ja, personliga skäl, problem

IMORGON KOMMER VOVVEN, MAXIS TAXIS!

drever/tax you name it
kommer väl bli jag som får gå upp och göra kissbajs-grejjen.

jag har insett hur mycket jag tycker om min far.
man inser det när man är som mest ifrån den man tycker om, älskar.
as true as you say it' som man säger?

kass lördagsteve, här är jag!

PEEEZE






Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0