sol,grill, wakeboard och spaghetti






åh hej idag är jag ledig från jobbet
bra eller dåligt det vet jag faktiskt inte för jag vill både sola och ha pengar got it?

vaknade tidigt idag för det är en massa ungar som skriker och mammor o pappor
fotbollscup I think, några hundra meter härifrån. förstår bara inte hur det kan höras så inni ända hit
se nu skriker det igen, MÅÅL,  oj där kom halvlekssignalen


i förrgår åkte jag och min kära till mina föräldrar i säffle
när vi kom fram hade vi en barbeque nere i skuggan under äppelträdet i trädgården
20 min efter vi käkat färdigt stack jag pappa o stoffe iväg på en fisketur
så fint så ja trodde jag skulle plumsa i
ja fick napp EN CPGÄDDA!
pappa fick två - också cpgäddor
"gäddor är inte fisk" sa han
hm

IGÅR

vaknade jag ännu tidigare hemma hos mami o papi av kajsas tjöt såklart
sen gick jag ner o väckte stoffe sen gick vi ner till centrum, fikade med mor o far
och efter det åkte vi ut till duse klippbad och stekte, doppade oss i ett iskallt vänern

på kvällen när vi återvänt till sunne sprang vi in på ica, köpte baguette, grillad kyckling
drog med potatissallad o lastade på allt på stoffe and his family's boat, fin fina båt

WAKEBOARDIE!!

stoffe dök i och åkte i de nästan helbra vågorna efter båten i sin snygga våtdräkt
dukti kille
sen åt vi, åkte i land, köpte godis o hyrde en film som stoffe sa skulle vara bra men
han tyckte den sög

"burn after reading" med brad pitt i en biroll
han spelar a wildboy som är halvfjantig o sen blir han skjuten i huvvet i en garderob(Y)
jag tyckte den var ganska kul, ha ha

in speak of spaghetti da ola
min kropp är pasta idag

nu tänkte jag klä på mig



PEACE






Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0