MISSOMMAR




idag vaknade jag mellan halv 7 o 7 av att christoffer kröp ner, ISKALL i sängen
gla ja inte jobbat nattskift som han för jädrans vad trött jag var
sen somnade jag om till halv 11 o jag kände att det var soligt ute så jag drog upp mitt ass
åt frulle sen gick ja ut o satt mig i solen

MEN när ja o stoffe sen åkte ner på sunne var det moln ööverallt såklart
nu blåser det halv storm ute o kanske regn?
men varmt är det

jag är så nervös ska ner och prata, tillsammans med några andra, om jobbet på strandcafét kl 5
donno why faktiskt men jag blir jämt nervös inför möten och sånt, it sucks

hade ni en bra midsommar?
förutom regnet, vilket var ganska mysigt så var det en fin helg
fredag åt jag och stoffe sill lax och färskpotatis såklart med ida och filla
sen grillade vi på kvällen, innan det jordgubbar med mjölk, och myste framför film hela kvällen

lördag blev det grill igen fast tillsammans med christoffer
det var också mysigt

ingen fest, ingen sprit, inte ens en nubbe men de funkade utan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0