idag bloggar jag om svett



ja den rinner verkligen längs ryggraden
det är så pissvarmt ute nu!

trodde jag skulle dö när jag gick ner på sunne och tillbaka förut
köpte vattenmelon och loka hallon citron
vill inte äta
knappt dricka
men jag vet ju att jag måste?

nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta åt min magkatarr
åt mitt liv
nu får jag skippa båtturen, skippa att åka ring,  och istället sitta i lägenheten o svettas, even more
ångrar att jag inte följde med men vad kan man göra.

hoppas på mindre moln imorn I ALLA FALLL
för jag hatar när det är ljummet i luften och ingen sol framme
have 2 have 2 stop tinking negative

"monstermash - the misfits"

"knocking at you backdoor - deep purple"

och jag fortsätter undra över om en guldfisk har 10 sekunders minne


LATER



Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0