hot or not I´m finished



min "boss" ringde igår och gav mig arbete
jobbade till runt 10 igårkväll och det var såå skönt att ta av sig stekosade förklädet efteråt
trots att det var ganska "lugnt" så var jag helt slut

huden kändes helt klibbig så jag fick med mig stoffe till kolsnäs för ett dopp i det blå
WONDEEFUEL

Imorse gick jag o christoffer upp runt 09.40 för att ta emot Wille
vara barnvakt
tvätta bort fågelbajs från hans händer(från mina bajsande måsar på balkongen)
muta med tom & jerry kex
sätta på madagaskar
dra fram tomma flingpaket och plastlådor med lock

sen kom lina och hämtade honom
vinkvink herra wille

fyfan det är en humla här inne som jag måste hålla koll på hatar humlor och han får inte
komma i närheten av mig den saken är klar FAN nu kom han hit
URSCH

Nu är det bara 6 timmar kvar till stoffe kommer hem,
och jag har ingen aning om vad jag ska göra.
det är nådigt hett både ute oh inne idag med och jag känner mig gravt handikappad
för mina cykeldäck saknar luft, och att gå längre än ner på sunne i steket det gör jag inte nu
lazey sure, då får det förbli så. I´m going nowhere

ska köpa mig en golvfläkt, hatar ljudet bara finns det ljudlösa?


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0