Att kunna tänka positivt...

...hela tiden är en talang jag skulle dö för
för hur härligt är det inte att älska livet precis som det är
att när vissa dagar är helt faboulous så tänker man att resten av alla dagar,
kommer gå precis lika bra resten av livet

jag är en sån person, som när något går riktigt bra och känns riktigt bra, börjar tänka negativt
"hur kommer det gå nu då? kommer det hända något dåligt i mitt liv bara för att det går så bra nu?"
"allt har ju gått så bra hittils, när kommer den dåliga biten?"

freakin makaflaka STÖRT!

mm-m, aa-a, jo-o

nu ska jag ner på sunne, handla bulgur och lax och försökakomma i tid så jag titta på en lägenhet

ciao & peace.


/ hedds


Kommentarer
Detta skrev Martin

Du tänker PRECIS som mig alltså :D

2009-07-07 @ 10:49:45

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0