what time is it?

tjoflöjt idag sitter jag framför christoffers dator igen och tittar ut på när det pissar ner regn utanför.
nu är jag faktiskt trött på blött

ville ta en promenad för att få lite luft för jag har nästintill glömt bort hur det är
men jag vill inte dränka mig själv istället
AAH har knappt varit ute förutom när jag handlat och då sprang jag in till affären
och hann bara dra in avgaser och ciggarett-rök (Y)

vet bara inte hur jag ska ta mig ner till lägenheten nu för christoffer jobbar till 6 ikväll hjäälp
aja får lista ut det på något vänster eller höger


WOOH-HOO kolla in denna überfräna klocka som jag hittade förut!
för mig som älskar att rita och kladda på precis allt jag ser så är ju detta hur bra som helst
man kan ju rita klockan själv!



På www.etsy.com kan man införskaffa sig en sådan

vad som blir härnäst att dola med det vette fasiken får försöka klura ut något nu

ha en fin o blöt dag

PEEEACE


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0