VARFÖR VILL MAN BLI GYNEKOLOG?

ja tanken på det har åkt runt runt som balder själv i skallen idag

rent spontant tror jag på min egen teori:

- man kommer absolut inte på något somhelst annat yrke att utbilda sig till
- man hade för dåliga betyg för att bli läkare och gynekolog lät lite mer spännande än undersköterska

eller så är det helt enkelt så att man gillar att titta på underliv av alla tusentals slag, dag ut o dag in

MEN underskatta dem inte ladies.
utan gynekologer skulle vi vara klamydia o svamp-bärare allihopa
eller gå med de där jobbiga muttfrågorna i bakhuvudet.  "ser jag normal ut där nere?"
you know.
nån måste ju bli gynekolog också annars vore det ju alltför ledsamt men gud vare det inte så att alla dessa
muskikare inte är just muskikare för att de tycker det är satisfying


WELL WELL knäpp tanke men jag är lite sådan

ikväll är jag ensam igen för christoffer jobbar natt så jävla drygt känner mig kvarlämnad
haha

har laddat ner Kenny begins nu ÄNTLIGEN skulle sett den på bio men så blev det ju inte
så nu är jag ute i god eftertid å tänkte se denna rulle i min ensamhet
starfightaa

btw hämtat lön den var så dålig att jag inte vill nämna ett äre av den strandcafeét my ASS

PEEACE

 check the date lixom...


Kommentarer
Detta skrev ammizz

sv: Haha, jaså ;D

Detsamma :)

2009-07-30 @ 12:13:37
URL: http://ammizz.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0