pankis

even more tired today folks.

i vanlig ordning har jag kollat runt på nätet lite,
och jag hittade den ultimata prylen för mig.

Vad vore jag utan en bordsdammsugare i form av en robot?
Baj baj kaksmulor och torkad majs.




125 svenska kronor


Nu
sitter jag i Säffle hos mor och far,
har gäster och vi har grillat älg och fläskfilé.
Ingen älg för mig men!

Känner mig helt rastlös och skitensam redan eftersom jag inte kommer att träffa älskling
på ett tag WAHWAH
Sen finns inte ett skit att göra. Förutom att gå ut en långsväng med min vovvsing
eller sitta här och surfa på vågorna i laptopen
Vi har ju thunder and storm here in Saeffle

jaja jag undrar hur många det är som bloggar runt om i världen
och varför hälften är blondiner med foundationläppar och extansions
what's the fun with that dudes?

känns som helg men det är tisdag och jag får inte jobba denna veckan
för det pissar ner regn då o då och det är råttgråa moln över hela skyn.

Snart blir det väl socialbidrag med den inkomsten.

PEACE U


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0