one and onother!

åh jag vill verkligen inte vara negativ idag också.
ska jag?
or shall I not?

hur som helst blir det nog ett ganska ointressant inlägg men man kan ju inte alltid ha
myror i fingrarna eller vilja skriva av sig.

Igår hände inte mycket. Jag och stoffe satt mest inne, han har ju jobbat typ 7 eller 8 förmiddagsskift
plus att han blivit halvt tvingad av mig att sitta uppe till halv 1 varje natt. hatar att vara ensam haha

Men vi hyrde en film BOY A och jag köpte godis, igen, som jag inte ens rörde. var verkligen inte sugen på godis igår
den var i vilket fall väldigt bra o den hade fått bra kritik men både jag och stoffe tyckte den slutade halvdåligt

WELLL WELLLL

vi planderade även morgondagen, alltså idag och vi hade tänkt att se en bio i karlstad, Transformers tror jag t.o.m
och sen ätit go mat på någon snitsig restaurang efteråt
 
men det ser ganska mörkt ut från mitt håll mådde verkligen så himla dåligt igårkväll plus
idag och jag vill mest hem till mor och far o vila upp mig.



thats it for today

lägger in lite bilder

second hand and shiny new


PEEEACE

 bebi
 maat

 grill på missommar



Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0