the planner

Jag måste sluta vara planerarn
min chef verkligen HATAR när jag frågar om tider. hatar både honom och migsjälv just nu
mne jag är sån - måste veta hela tiden. när var o hur så att jag inte kan straffas sen för att ha glömt tider
må det vara tyst om detta på jobbet i morgon.

när man får sms från personer man inte träffat på länge så kan man bli helt pirry i själen.
min emme-li klemmeli taxeli hade skrivit till mig inatt att hon sakna, ME 2 I'LL TELL YOU.
skulle behöva hon o hennes wild sense of humor nu, kanske i morgon kanske jämt?

dagens svordomar

- jobb igår
- jobb idag
- dåligt som fan med timmar
- lite cash som fan
- fryksdalsdansen all week long, helvette de kostar ju pengar
- jag jobbar dag fredag, ledig lördag, jag kommer med andra ord inte ha råd med my bills, FUCK
- dubbelskit jag kan bara gå ut en dag o dricka bärs
- mer blur det inte just nu, men fan jag är så sugen på att svära


jag har beställt grillspett ikväll av min älskade christoffer
fan någon mer som tappar aptiten när en är skitförbannad över något eller
vill inte!!

nu ska jag åka till bäckalund o de regnar

fan vad negativ jag vart då

PEEACE



Kommentarer
Detta skrev Anonym

<3 hjerta på dej

2009-07-25 @ 20:56:15
URL: http://zeromancer.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0