solar gör man när det regnar

upp tidigt idag med blir så när jag är hemma. kanske är för att jag älskar frukost
och här hemma finns det typ 5 olika bröd och tre yoghurtar medan i mitt skafferi
en av varje. trist men så är det när man bor ensam och har en hård budget

jag är ju ett bigfan of fishing så igår åkte jag och min fiskeveteran till farsa iväg och jiggade i vänern.
hedda fick ju såklart inte ett enda napp men det är ju jag det när jag verkligen vill ha fisk haha.
pappa fick en pytte gös o en pyttegädda
skit säger han FISK SÄGER JAG!

idag
är jag brunare än igår bara för att jag och mami fuskade med brännan
kletade först in mig med "pina colada tan bronzer" som inte räckte till hela kroppen, får se om jag blir fläckig.
annars luktar man ju jäkligt gott efteråt alltså av den där krämen. smaskens

kanske åker hem till mig sen återstår bara att se fall jag pallar tågåkning

PEAAACE



 maxi

 mami

 papi

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0