REGN REGN REGN

hej alla är det någon mer än jag som inte har regnkläder?
kan inte minnas när det regnade lika mycket som det gör nu
har plockat grejjer över hela stoffes hus och lagt in en tvätt och vikt tvätt och sätt på torktumlaren
vikt simons kläder o hjäälp blev t.o.m svett

ikväll hoppas jag att det blir en myskväll med christoffer.
ska försöka leta upp ett festligt o gött recept som INTE är tacos för inte fan är det festligt längre 8D
och godis, ja det har jag ju ätit varje dag under väldigt lång tid men är det fredag så är det!

för å inte tala på vax så är min vaxpropp så enormt störande
enligt mamma skulle jag ta någon grej och fylla den med varmvatten och stoppa in den i örat o spruta in vattnet
låter INTE behagligt
känner mig sisådär halvdöv för det har slagit lock haha

men jag får dras med det ett tag till måste ju släppa i örat snart.

SEE YOU

PEACE

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0