jag glömde...

säga att när vi var i grebbestad i helgen var jag in på café sjögrens i backen
och det var tänkt att vi skulle käka lunch där men först skulle jag besöka toaletten
o jag var helt säker på att jag låst dörren tills en halv-stekar kille slänger upp dörren å
"hoppsan där satt det visst nån"
ja är du blind klart det sitter nån här stäng dörren!!
sen lider jag av "sättapåkranen när du kissar"-syndromet så vart jag han skulle jag undra
varför inni helv* jag hade kranen på medan jag hade trosorna och brallorna nere vid fötterna
och böjde mig fram för att catcha upp lite skithuspapper, ursäkta språket
 PINSAMT LÄGE
nja det var inte så pinsamt men jag skulle inte vilja va stekarn OH MY!

idag:
...pangar jag gratistidiningar som jag samlat på mig
...bangar jag  min feta vaxpropp i vänsterörat


over & out


PEACE



Kommentarer
Detta skrev WWW.FILIPPALUND.SE

sv: Du hinner ju shoppa stänger om tre veckor typ :)

2009-07-08 @ 22:56:36
URL: http://www.filippalund.se

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0