HO-ME

Ja det blev så att jag for hem till familjen igår trotsallt
det var  pretty bad att åka från min christoffer i kil

grill på kvällen under äppelträdet och invigning av min nya kamera
took some cherrypics
tror aldrig jag varit så social och insatt i att diskutera och samtala någonsin med min familj som igårkväll!
jäklar vad vi snackade på hela hopen, förutom kajsa som sprang i bakgrunden och max då som bajsade 2 ggr
inom en timme o var helt crazy
fina lilla tokiga hund höhö

imorse väckte pappa mig 08.20 cirka och max kom insladdandes och slickade rent mitt morronfejs
och svansen gick i 100
sen efter en frulle blev det fisketur bland molnen
det var gött
jag fick en fisk men den ville inte stanna kvar på spöt o pappa fick i alla fall upp sin

AJA det var iaf en liten sväng och det var trevligt

nu väntar mammas pannbiffar vilket det var hur längesen som helst jag åt och jag äter inte nötkött

får tvinga i mig, eller så är de fetinggoda som när jag var liten

LATE-ÖR

peace med småbokstäver idag


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0