HEY HO PEaCE OF CAKE

nu undrar ni kanske varför jag sitter och bloggar så här tidigt på morgonkvisten
men det är ju så att vissa får jobba eller sova, jag får inte jobba nu och har fått skitkass lön
plus att jag måste börja gå upp tidigare nu. annars kommer jag inte orka med svetten på strandcafét helt klart

det har varit mycket det senaste mycket negativt men jag ska försöka att inte nämna det här
utan ta med de bättre delarna kanske.

fick för mig att baka i min ensamhet med en fisande hund och katten i stoffes kök och jag visste verkligen inte vad jag skulle baka. bestämde mig tillslut för att göra chokladmuffins. stoffe åt två direkt när han kom hem alltså var de goda?
stod att det skulle bli ca 15 jag fick det till 9. tror jag hade lite större formar och mer bakpulver, eftersom jag ville att de skulle puffa upp mer höhö

sen drog vi ner på sunne o in på MUG. Feting rea
köpte en fenchurch tee och ett linne från Monday

träffade min taxis och sen kom även filla o ida in
vi hade redan bestämt att det skulle grillas så vi drog till ica o handlade sen hem o tände grillen

LYXFLINTA!!! det var skitgott

sen hade jag o christoffer the world biggest fight
jises
men vi älskar varandra och efter mycket snack och aa...så blev vi emma o stoffe igen
man inser ju aldrig hur bra dom är förrän de är påväg bort från en. pretty bad...

idag funderar jag på att åka till säffle men detta grälet gav mig även world biggest magkatarr
blir nog att stanna, fiska någon annan dag med pappsi kanske o hämta min kamera som ag fick av'n.

har skitmycket att fixa nu. en stor hög med disk i köket, det skitigaste golvet, tusen klädesplagg som
ska vikas in i den ej välsorterade och för tränga garderoben

fennt (Y)

PEACE of CAKE




Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0