GREBBESTAD

då var jag och min älskade hemma igen
hade en kanonhelg i grebbestad´trots lite mulet igår

lördag gick vi runt o runt o stekte i den 25 gradiga luften o speglade oss i den molnfria himlen
vi shoppade loss lite i småbutiker, handlade på Focus wakeboardstore, rutshorts på sportshopen
o lite mer det var härligt. efter lite funderingar bestämde vi oss för å käka på dockside afterbeach bakom hotellet,
precis vid havet. fett god mat o vi fick även lyssna på en kille som spelade live
mycket folk, sol i ryggen och bra stämning NAJS.

vi gick runt o runt tittade njöt ända tills kvällen sen gick vi ner från Tanumstrand till Grebys och åt middag,
MMH VARMRÖKT LAX
tog en varsin heineken satt ettt tag o sen traskade vi saakta tillbaka till hotellet, gick lite omvägar o spanade på turister
i sina stugor. det var så otroligt fint den kvällen blev nästan galen
vi slocknade runt 2 helt slut

söndag vaknade jag tidigt somnade om gick upp o tog en halvtimme i duschen, väckte stoffe halv 10
fick rappa på lite ner till frukostbuffén.
efter utcheck åkte vi ner till FOCUS och stoffe köpte sig en surfklocka från Rip Curl, fin fint

blev även en tur till Fjällbacka sen, också så himla fint ställe ÅÅH
köpte ett par flipflops där, offcourse
efter sen lunch på skafferiet i grebbestad åkte vi hemåt

svängde in till mor o far i säffle och fick oss varma mackor
blev en sen kväll igår med














o nu ska jag bara orka gå ner och handla lite kanske?

PEACEE

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0