En bärbar pissoar


fint väder idag måste ut snart känner jag woho


kikat runt lite igen och hittade den är skumma prylen

TravelJohn är något så unikt som en bärbar pissoar som ska passa både kvinnor och män.

TravelJohn innehåller någon slags vätska som efter att användaren uträttat sitt ärende gör om det hela till någon slag gelé. Den ska gå att använda tills hela behållaren är fylld och sen kastar man den bara i närmsta papperskorg.

Feel great when your feeling nödig säger jag höhö

12 dollar är väl inte så farligt för en portabel toalett eller vad säger ni?



ha det fint mina vänner

PEEACA

Kommentarer
Detta skrev Marie

tack! :) Jag längtar som fan tills vi börjar skolan igen! Sjukt trött på lov :S

2009-07-13 @ 16:10:04
URL: http://baddiesboogie.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0