"dopning"

nu är jag hemma i lägenheten och verkligen sitter ner i soffan för första gången på länge
mina klätterväxter hade torkat:(
jag tittar på viasat nature på apor som förökar sig och är fortfarande hungrig efter min väldigt sena lunch

i vilket fall så sov jag hos min christoffer inatt igen ochjag vaknade offcourse av hans alarm kl 5 imorse
så jag väckte honom men han somnade om till kvart i 6 o han small dörren efter sig och var gone in 60 seconds.

sen gick jag upp vid 10, duschade, sminkade mig för första gången på länge där med
käka frulle and off we went, på dop av lilla karl (karl är christoffers kusin Henga's tjockis)
det gick svinfort, en halvtimme ungefär, men det var fint det var det
sen fick vi smörgåsar o bullar o kakor o jordgubbstårta o kärleksmums tror jag det var också
fint

å allt detta släkt-hoppla utan min stoffe fast jag klarade av det ganska bra ändå
hade simon o sen är ju släkten störtsoft sååå

maybe later alligator

PEEACE



Kommentarer
Detta skrev Elin

Söti!

2009-07-27 @ 16:33:36
URL: http://krapniknil.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0