blueberries'

IDAG

köpt mineralfoundation från loreal paris
t.o.m jag föll för det som aldrig sminkar mig, väldigt väldigt sällan isf
men det verkade vara bra
we'll see:)

jag har varit ännu mer kullinarisk och följt med mor, far, hund o kajsa ut i skogen och plockat blåbär
skulle gjort blåbärspannkakor men det hann vi inte med
(blåbärspannkakor är något av det godaste man kan stoppa i munnen by the way)
 tagit mig en promenix som gick ganska fort så jag är lite mör i benen

ser ut som att jag måste åka hem till sunne imorn
kl.09.05
ska jobba från kl 3 o lägga schema vill ej jobba sent till helgen vill ut o dricka heineken på flaska
dubbelskit!!


aja äre så så är det

PUSS KRAM BANAN


PEACEE


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0