bloggtorka i regnet

as true as it is

blandad helg hittills. Igår gick jag o christoffer ut, (enda dagen under fryksdalsdansen)
drog till en nerblötad o lerig camping o alla var fulla förutom jag och christoffer som öppnade våra första öl.
ni vet väl hur det känns
blandade intryck
nils var fullast och hade en fack you! tröja o hål i brallorna
filla var i de fullaste skicket ever han visade asset, luft"onanerade", finare ord, för några säfflebor haha komiskt,
som Karling börjat tjafsa med
alla skrattade åt Philip

kl 2245 skulle ja tro stod vi framför scenen o väntade på Björn Björne Rosenström.
Out he came, o ja det var trångt mycket folk o skitkul
Synd jag är så liten, not allways a advantage to be 162,5 centimeter.

Sjöng med, hoppade lite, skrek osv osv.
efteråt drog vi med erik ida o ellen till verkstan men vi sket i det när de bara tog in en till just då
bajjamajja på den ni!

så ja, kvällen nästan slutade där
snackade med en del av alla jävla människor därinne
o gick hem i mina leriga pumps
dra av 100 meter för då bar christoffer mig
o stoffes vita fina tygskor var bajsbruna

men ölen var god and so was the company and the weather.

idag vill vi åka till karlstad o köpa nya skor till christoffer om han kunde vakna snart.
kanske en bio o kanske restaurang efteråt.
we'll se cuz  I'm broke and I have ha terrible headache.

PEEAACE & loveeli


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0