bajsa bör man annars dör man'


finns en del logik i det där

idag har jag jobbat från 10 till 3
fick till o med stanna kvar o jobba längre om jag ville SHIT helt otroligt
men så kan jag inte för jag hade inte ätit sen 9 o ville bara hem
typiskt

aja nu har ja gjort mitt där känner jag

IGÅR

jag och christoffer åkte till karlstad, åt waynes kycklingsallad
kollade footnews och kom på att allt stänger kl 4 så vi fick fördriva tiden på bergvik
jag fick mig 2 par skor av min bästa boyfriend o han fick sig också ett par

kl 18 gick vi på BAKSMÄLLAN o ja

bästa komedin jag sett tror jag, EVER
den var värd varenda krona o minut tack igen min bubbe
efteråt åt vi sallad på Kebabhouse o kom på att stoffe glömt in mobil på bion
den ligger fortfarande kvar att tillägga

HA DET FINT PEEECE

 från filmen

Kommentarer
Detta skrev Anonym

ska se den där movien jaa :D:D

2009-07-26 @ 22:04:40
URL: http://mariaelisabeths.blogg.sea
Detta skrev Anonym

nice blogg :)

checka in min och säg gärna vad du tycker :)<3

2009-07-27 @ 16:19:05
URL: http://adinazz.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0