ATT MAN ALDRIG KAN VARA NÖJD

jag läste nyss en blogg om en tjej, som har en kronisk muskelsjukdom,
vilket betyder att hennes muskler dör.

Hon sitter i rullstol, och kan inte ens klä på sig själv.

Här sitter jag och klagar på min magkatarr, och att det är varm här inne.
Jag kan aldrig bara vara nöjd med mitt liv som det är, även fast mitt också innehåller motgångar,
men det är inte ett faktum att jag är döende.

Jag drömde om att jorden sögs ihop och att alla trillade över kanten och utplånades, inatt.
Jag grinade när jag vaknade för jag var glad att jag levde och att det var en av alla mina undergångsdrömmar.
Att ta vara på sitt liv har man hört och jag ska bli bättre på det det vill jag lova.

NI MED FOR CHRIST SAKE!

 

Kommentarer
Detta skrev Olivia

Jag nåste också bli bättre på att vara glad för det man har och inte klaga så fort det är minsta fel.. men det är svårt :)

2009-07-14 @ 12:22:07
URL: http://sumo.devote.se

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0