ALL PASTA SMAKAR INTE ALLS LIKA!!

ovanstående is SO TRUE

jag säger det titt som tätt till nära o kära o familj

"jag vill inte ha den pastasorten till den här maten"
"men lilla du pasta som pasta!"

men hallå nej nej nej?
kolla här

farfalle eller så kallade fjärilar det har man ju inte till körv eller har du? maybe pastasås, pastasallader
maccaroni eller såkallade hederliga makaroner, snabb eller långsam variant, det är ju köttbullarnas drottning till kungen
nothing else!!
lasagne har du det till vad somhelst? lasagne är pasta o det med basta men inte kan man ha det till allt bara för det
köttfärssås vitsås ost lasagna you got it

spaghetti köttfärssåsens själsfrände har aldrig haft spaghetti till något annat, bara litervis med ketchup!
penne eller så kallade pastapennor det är huvudingridiensen till PASTASALLAD o kanske ost o skinksås
not meatballs här också, eller körv
fusilli eller så kallade pastaskruvar, ja ni, säger det er förpackad pastasallad på statoil det med?

så ta och koka lite spaghetti
och sen lite pennor o makaroner
JÄMFÖR

ja sa ju det all pasta smakar inte likadant trots att det är samma innheåll, mjöl, vatten
(obsevera undantaget tagliatelle så kallad bandpasta den innehåller ägg o passar till kött)

fast Å andra sidan det är mina åsikter but I keep em STRONG! 8D

nu är jag i säffle by the way och det regnar o blåser mer än någonsin varför gör gud på detta sättet
saknar min varma christoffer för ja fryser något så inni norden om tåsingarna

LATER

PEECEee




  
 


Kommentarer
Detta skrev Elin

Rätt!

2009-08-01 @ 16:36:31
URL: http://krapniknil.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0