hjärtelösa tors-dag

känner på mig att min MUM-lärare Johnny kommer kika här. Därför ger jag honom lite creed
så att det ser bra ut. Det vill säga Johnny is the shit

fika nu

later aligator

updated

jag längtar inte hem längre. känns som att det inte finns något att längta hem till. som att jag har 
allt jag behöver här. mamma har ont överallt, hela tiden, och hon blir bara mindre och mindre för
varje gång jag ser henne. Hon mår jättedåligt.
 På måndag får hon reda på om det är hjärtat. Vet inte vad jag ska tro. Ibland hoppas
jag på att det bara är hennes hypokondrikerfasoner. det är alltid något. jag försöker att pusha henne
men jag blir ju själv så depp, så jag drar mig bara undan. när det väl går bra för mig,då ska jag oroa mig
för någon annan
aaaanyway

funderar på att dra med lina o vic ner på sunne nu.

 må gott

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0