Tillbaka i sunnelandet

Ja igår anlände jag till sunne och min lilla lya. Allt var precis som jag lämnade det, förutom att alla
växter var döa. Näst intill i alla fall haha. Så de hamna i sopan eller ut på balkongen.
Stoffe kom nästan direkt, så ja slapp vara ensam när mami o co åkte tillbaka till säffle. sen resten av kvällen efter
jag packat upp oändligt med kläder o pryls låg vi i sängen och såg på Drömkåken och Fröken sverige.

Övertalade mig att gå upp vid kvart över 11 imorse för att inte bli för lam. Fast det blev jag ju ändå. När stoffe
o ja vaknat till helt o fixat så slant vi ivä ner på Sunne och bytte juklapp till mami, köpte yoghurt  till mig och sen åt
smaski kyckling m ris o sås på saffran & vitlök.

kika även in hos nya grannarna nelin o marie förut. så fint de har det! blev massa babbel oså vid köksbordet
innan jag fick gå tillbaka till Stoffe som halvsov inne hos mig. 
 
nu är ja så trött så ja tror ja dör

puss o kram



                                                                                                                                     
                                                        
                                                                                               


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0