sitter i en frysbox

jösses vad freezing det är överallt. hemma i huset hos mami och familjen är det skitkallt!
glömde mina tofflor i lägenheten. jääklaar

en bra grej är att det första jag gjorde när jag anlänt till säffle var att hämta ut paketet
med mami från H&M. nu har ja tre nya plagg i garderoben. finaly
  sen köpte jag en slapp t-shirt på Lindex och fick mig också en parfym från Mexx.
nu är jag råpank
har ju även beställt skor från junkyard ihop med per och där blir det ännu en utgift.
well well pengarna rullar väl in så småningom. hoppas jag. annars får jag leva på
ostmackor i några veckor. tummen öpp

igår var jag med stoffe hela kvällen/natten. vi lagade mat, kyckling och nudlar såklart
och såg på en film. Barnhemmet. tror jag blev psykiskt skadad efter den filmen. jikes den var
läbbig. dock var den på spanska. vi hade en del fördomar innan vi hyrde den. men den var faktsikt bra
mitt ps3 har ju min syster såklart, så vi fick åka och låna stoffes syster Lina o hennes
kille Pärs dvd. Omständigt haha

OM jag är seg idag
blir nog hemmakväll


puss o kram banan


Kommentarer
Detta skrev emmeli

jag va ju också med på junkyard beställningen :(

2009-01-18 @ 13:49:23
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Detta skrev Anonym

flåt emmeli...vill du att jag skriver med dig?

;)

2009-01-18 @ 18:17:56

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0