shopp'a

idag har jag shoppat, igen. hade tänkt klicka hem en nyinkommen mysblå top på ginas onlineshop
men tänkte att jag kanske skulle finna den inne i karlstad. först hade de ingen aning i kassan
men när jag kom dit lite senare hade de precis börjat packa upp dem så ja fick min mysis.

dessa öronknappar från affection föll mig i smaken
                                                          

anledningen till att jag åkte med mor och syster till karlstad var egentligen att mami skulle till
sjukslottethelskotta och få någon EKG-pryl med sugproppar o slangar att sätta på hjärtat.
den fick hon ha på sig hela dagen för att mäta hjärtats aktivitet, eller dylikt... sååå jag går
runt och spänner nävarna i hopp om att det inte ska vara något fel (där också).
Mami har inge kött på benen längre hon är påväg att bli en äppelskrutt. Hon mår inge bra alls.
Är det hjärtat så dog jag

tycker synd om mami nu

må gott och alla friskhjärtade

puss på er


Kommentarer
Detta skrev L

(Y)

2009-01-06 @ 12:26:45
Detta skrev Anonym

sådana öronknappar har jag också men i creme färgade! :-) hehe. Hälsa mamma Anna!

2009-01-07 @ 20:00:02
Detta skrev Hedda

sweet!:) Det ska ja! tacksi

2009-01-08 @ 08:25:37
Detta skrev Kimberlie

My god, är det Emma Forsberg? :O

2009-01-22 @ 20:51:14
URL: http://kimberliefinsberg.blogspot.com/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0