S-koola

tjoflöjt. imorse blev det uppstigning och sedan en promenix till skolan. lina höll mig vaken, då hon började
rosta nattmackor vid 1 inatt så jag var slöh. MEN det var riktigt kul att träffa klassen igen.
eller grupp A, eftersom det var halvklass båda lektionerna.
Idag hade vi webbdesign i multimedia. Gjorde i stort sett klart min webbsida i photoshop plus illustrator
i GKO:n efter lunch. Där blev det att rita genomskärningar på burkar och lite skoj, Så det blev enbart gluttande in i dataskärmar fram till tjugo över 3. snacka om nördigt
 
nu är ja sviiintorr i ögonen, de känns som limmade. inte gjort så mycket annat här hemma, förutom att jag
tränade en sväng förut och sen såg på Twilight, IGEN med Lina och Manda. Sen har jag bara suttit i photoshop
och ritat o ritat.

tror jag ska lägga mig vid mina levande bebiljus, och försöka läsa ur en jäkligt bra bok. struntar i disken

puss nattinatt


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0