flying snow and dirty plates

god eftermiddag

igår hoppade jag över planen att åka ner till mami o pappsen.
istället köpte jag och stoffe micromat och en påse godis, hämtade stoffes
dvd och brände ut en massa filmer varav bara en fungerade som den skulle.
sen låg vi i sängen fram till klockan fyra på natten då vi slocknade gaaanska så möra.

jag sa åt mig själv igårkväll att jag skulle minsann upp vid 11 för att inte vända på dygnet
helt och hållet. till min stora förvåning blev det stoffe som var vaken först och fick liv i mig

i havet vad knäpp i bollen jag är nu
orkar inte röra ett finger, blir nog filmkväll

pussepluss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0